When she was just a girl, she expected the world, but it flew away from her reach, so she found it in her dreams. She dreamed of paradise ~

image descriptionimage description
Bok, Pocky, iPhone-skal, bustier och en ring.
Jag hade tänkt mig att ha bustiern med en tröja som visar lite av den, eftersom den är så himla fin. En genomskinlig kanske? Eller en som är väldigt u-ringad. Men det får ni se i ett outfit-inlägg nån annan dag.
Pocky, iPhone-skalet och ringen är från Kina-Li på Södermalm
Jag brukar förresten ALDRIG köpa böcker, har aldrig tid att läsa heller.. men den här boken fångade min blick på en gång. Handlingen kände jag mig igen i på en gång. Så jag köpte den. Blir mycket läsande framöver!
Den heter ''Nästan hemma'' av Jean Kwok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0